a) drop można zmienić w pliku : group_mob czy cos takiego lub drop_mob b) wchodzimy w player - item_proto -> szukamy wszystkich sztabek i zamieniamy nazwy i cenę sprzedaży. quest dropsztabki2 begin state start begin when kill begin local s = math.random(100) if s >= 1 < 6 then pc.give_item2(80005) end end end end
quest dropsztabki5 begin state start begin when kill begin local s = math.random(100) if s >= 1 < 6 then pc.give_item2(80006) end end end end
quest dropsztabki10 begin state start begin when kill begin local s = math.random(100) if s >= 1 < 6 then pc.give_item2(80007) end end end end
5 % szansy -> questy nie są moje. c) zrobisz to w refine_set -> tutaj dajesz + -> ID . np . 624 . vnum0 ID ulepszacza w kolejnej tabelce ilosc sztuk w kolejnej drugiego ulepszacza i tak dalej, a później szukamy tabelki cost i wpisujemy wartość. W item_proto szukamy stalki +9 w revined_num wpisujemy id hwanga a obok ID ulepszaniaa d) Tak samo jak w sztabkach tylko zmień ID na perły. e) Poszukaj sobie item_proto f) w navicat powiększ yang g) tak samo jak w .a) h)----------------- -----BY WuWu----- ----------------- quest move_ring begin state start begin when 80009.use begin say_title ( "Pierscien Teleportacji:" ) say (pc.get_name().. " Moge cie przeniesc do :" ) say ( "" ) local s = select ( "Główne Miasta" , "Miasteczka (M2)" , "Inne" , "Expowiska" , "Expowiska cz.2" , "Wyjdz" ) if s == 1 then say_reward ( "hmm..." ) say ( pc.get_name().." Do którego miasta chcesz sie wybrac??" ) local s = select ( "Shinsoo" , "Chujno" , "Jinno" , "Nigdzie!" ) if s == 1 then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Lecisz do wioski Shinsso") wait () pc.warp ( 474300 , 954800 )
elseif 2 == s then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Lecisz do wioski Chunjo") wait () pc.warp ( 63800 , 166400 )
elseif 3 == s then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Lecisz do wioski Jinno") wait () pc.warp ( 959900 , 269200 )
elseif 4 == s then
else return end elseif s == 2 then say_reward ( "hmm..." ) say ( pc.get_name().." Do którego miasteczka chcesz sie wybrac?" ) local s = select ( "Shinsoo M2" , "Chujno M2" , "Jinno M2" , "Nigdzie!" ) if s == 1 then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Lecisz do drugiej wioski Shinsso") wait () pc.warp ( 353100 , 882900 )
elseif 2 == s then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Lecisz do drugiej wioski Chujno") wait () pc.warp ( 145500 , 240000 )
elseif 3 == s then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Lecisz do drugiej wioski Jinno") wait () pc.warp ( 863900 , 246000 )
elseif 4 == s then return end elseif s == 3 then say_title ( pc.get_name().."!") say ( "Zwiedz tez inne miejsca :") local s = select ( "Przed DT" , "Ziemia Olbrzymów" , "GM map/zombie" , "Oj Nieee!" ) if s == 1 then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Lecisz Na DT :DD ??") wait () pc.warp ( 590500 , 110500 )
elseif 2 == s then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Lecisz na Tysiaki :D") wait () pc.warp ( 845100 , 745900 )
elseif 3 == s then say_title ( pc.get_name().."!") say ("Nowa mapa (jeszcze w budowie , ale zobaczysz jak wyglada)") wait () pc.warp ( 83200 , 0 )
elseif 4 == s then
else return end elseif s == 4 then say_title ( pc.get_name().."!") say ( "Idz poexpic xD" ) local s = select ( "Dolina Seungryong" , "Pustynia Yongbi" , "Góra Sohan" , "Loch Pająków v1" , "Ognista Ziema" , "Wyjdz" ) if s == 1 then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony") say ("Trzymaj się Mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 402100 , 673900 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 270400 , 739900 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 321300 , 808000 ) end
elseif 2 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony") say ("Trzymaj się Mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 217800 , 627200 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 221900 , 502700 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 344000 , 502500 ) end
elseif 3 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony") say ("Trzymaj się Mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 434200 , 290600 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 375200 , 174900 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 491800 , 173600 ) end
elseif 4 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony") say ("Trzymaj się Mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 60000 , 496000 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 60000 , 496000 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 60000 , 496000 ) end
elseif 5 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony") say ("Trzymaj się Mocno") wait () local empire = pc . get_empire ( ) if empire == 1 then pc.warp ( 599400 , 756300 ) elseif empire == 2 then pc.warp ( 597800 , 622200 ) elseif empire == 3 then pc.warp ( 730700 , 689800 ) end else return end elseif s == 5 then say_reward ( "hmm..." ) say ( pc.get_name().." Do którego mistasta chcesz sie wybrac" ) local s = select ( "Loch Pająków V2" , "Czerwony Las" , "Alantyda V1" , "Atlantyda V2" , "Anuluj" ) if s == 1 then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony do Lochy Pajaków V2") say ("Trzymaj się Mocno") wait () pc.warp ( 704100 , 464100 )
elseif 2 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony do Czerwonego Lasu") say ("Trzymaj się Mocno") wait () pc.warp ( 1119900 , 70800 )
elseif 3 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony do Atlantydy V1") say ("Trzymaj się Mocno") wait () pc.warp ( 9800 , 1215100 )
elseif 4 == s then say_title ("Zostaniesz Przeniesiony do Atlantydy V2") say ("Trzymaj się Mocno") wait () pc.warp ( 135200 , 1215100 )
elseif 5 == s then return end end
end end end
To też nie mój quest.
Takich plików jak ty chcesz nikt nie ma i nikt Ci nie da ^^, a jakby ktoś miał to nie wiem czy da...
|