Prywatne Serwery Metin2

#1 2010-08-30 11:24:09

hardkryMt2

http://img594.imageshack.us/img594/8692/1kulka.gif

Zarejestrowany: 2010-08-24
Posty: 50
Punktów :   

Skille Klasy Europa :)

SKILLE EUROPA



    Wojownik (Warrior)

"Orężem mym jest ma wiara. Nawet jeśli ciało me zawiedzie, wiara ma zdeptana nie zostanie."

Wojownicy wykazują się niezwykłą siłą fizyczną i ogromną odwagą. Na przestrzeni wieków, strzegąc miast i chroniąc ludność przez barbarzyńskimi siłami wroga, rozwinęli w sobie niezwykłe umiejętności.

Zahartowanie w ogniu bitwy i gotowość do poświęceń czyni z nich bardzo trudnych przeciwników, a ciężkie zbroje oraz doskonale wykonane tarcze nie tylko świetnie chronią samych rycerzy, ale także ich przyjaciół.

Znakomicie posługują się jedno i dwuręcznymi mieczami oraz podwójnymi toporami. Ci, którzy posiedli umiejętności Wojoników, zawsze stoją w pierwszej linii ataku, walcząc łeb w łeb z wrogiem chroniąc współtowarzyszy. Nigdy nie opuszczają pola bitwy.


       Rogue (Łotrzyk)

"Nie trać czujności, gdy załatwiasz coś po cichu. Zawsze jest ktoś ukryty w cieniu. Ktoś kto cię obserwuje."


W przeciwieństwie do Wojowników, którzy charakteryzują się czystą walką, istnieją na świecie osoby pozostające w ukryciu. Nazywa się ich Rogue (Łotrzyk). Znani są ze skutecznego wykańczania wrogów. Po cichu. Atak mogą przeprowadzić z dystansu lub wbijając w przeciwnika zatruty sztylet. Niewidoczni.


       Czarodziej (Wizard)

"Jeżeli jest ktoś, kto wątpi w siły natury... pokażę mu. Cud natury. "
Czarodzieje specjalizują się w czterech szkołach, reprezentujących żywioły natury: Ziemia, Woda, Ogien i Powietrze. Wykorzystują swoją wiedzę do zawiłych i tajemniczych badań, które zwiększają siłę czarów.
Bardzo dobrze radzą sobie z odzyskiwaniem many, źródłem magicznej mocy. Specjalizują się w cyrkulacji many, zwiększając jej regeneracją. Siła Czarodziejów tkwi w ich czarach: czary ze szkoły Ziemii osłabiają wroga przy wykorzystaniu kurzy, zamrożeni zostają ci, którzy napotkali czarodzieja specjalizującego się w żywiole Wody, ogromne obrażenia zadają czary z żywiołu Ognia, czary ze szkoły Powietrza ułatwiają sprawniejsze poruszanie się na polu bitwy.
Ci, którzy posiądą znaczną wiedzę w arkanach magii, staną się najlepszą ofensywną jednostką w każdej drużynie. Jednakże, do tego czasu potrzebują wsparcia innych współtowarzyszy, ze względu na obniżenie sprawności fizycznej kosztem poświęcenia się nauce. Czarodzieje pokazują swoją moc, kiedy wspólgrają z drużyną atakując wrogów śmiercionośnymi uderzeniami czarów z drugiej linii.


    Czarownik (Warlock)

"Nienawiść jest moją potęgą i wstręt jest moim życiem. Poczujesz siłę moich przekleństw, gdy będziesz pełen nienawiści."

Jest wiele rodzajów magii na świecie, przybiera one różne formy. Większość czarów wykorzystuje wielką moc lub siłę wstrząsu by wykazać ich potęge. Jednakże, tak zwani "Czarownicy" osiągają swój cel poprzez rzucanie przekleństw na wrogów, negatywnie wpływając na ich zdolności albo redukując ich wolę walki. Ich umiejętności bazowane są na umiejętnościach Magów, więc również wymagają many. Magowie używają many, by panować nad żywiołami natury, z kolei Czarownicy używają many, by zwiększyć siłę nienawiści i tym samym redukować moc wrogów. Stopniowo niszczą siły przeciwnika poprzez rzucanie przekleństw osłabiając, paraliżując oraz wprowadzając zamęt. Także wykorzystują umiejętności maga do kontroli nad siłami natury, aby bezpośrednio razić wrogów i powodować różne niekorzystne stany. Dodatkowo specjalnością Czarowników jest umiejętność osłabiania krwi wrogów. Na przykład potrafią wyssać krew przeciwnika, by odzyskać własne siły witalne.


        Bard (Bard)

"Instrument muzyczny daje mi szczęście, a muzyka moc, dzięki której mogę chronić moich przyjaciół."

Europejskie miasta zaludnione są przez wielu muzyków. Uszczęśliwiają ludzi śpiewając przy dźwiękach instrumentów muzycznych pieśni o wyczynach bohaterów.
To Bardowie. Muzycy podróżujący po całym świecie. Dzięki najróżniejszym umiejętnością potrafią przerazić mniejszych wrogów, zmotywować przyjaciół ukazując im ich potencjał, pozostawić przerażające potwory w chaosie szybko uciekając od niebezpieczeństwa.
Wiedzą jak korzystać z many. Co prawda częściowo, jednakże połączenie mocy many z muzyką daje niespotykane rezultaty. Muzyka Barda sprawia, że członkowie drużyny stają się silniejsi, ustępują wszelkie negatywne efekty. Dodatkowo Bardowie potrafią szkodzić wrogom wprawiając ich w zakłopotoanie. Dodatkowo Bardowie znają podstawowe techniki walki sztyletem, który używają do obrony przed słabszym wrogiem.
Osoby grające Bardem mają ręce pełne roboty. Ich muzyka sprawi, że drużyna uwierzy we własne siły i wygra każdą bitwę.


  Kapłan (Cleric)

"Świat jest wielkim kołem zębatym stworzonym przez Boga. Koło to w ruch wprawić mogą tylko nasze modlitwy."

Gdy w Europie pojawiło się chrześcijaństwo i rozpoczęto budowę domów bożych na większą skalę nastały czasy pokoju i dobrobytu. Kościół nie poprzestał jednak na modlitwach i ratowaniu ludzkich dusz, ale również angażował się w życie społeczne naucząc ludność i przekazując im nowe systemy wartości.

A dzięki setkom godzin spędzonych na modlitwach odkryto jak komunikować się z Bogiem. W taki sposób klerycy zyskali moce by później wykorzystywać je do leczenia i wspierania sprawiedliwych w walce ze złem.

Pomimo tego, że nie są zbyt efektywni w walce doskonale potrafią wykorzystać magię do zadawania ran swym wrogom. Stanowią nieocenioną pomoc w każdej drużynie.


                                                    Oczywiście nie będe opisywać poszczególnych skili bo gra jest niesamowicie rozbudowana i poprostu mam nadzieje że ciekawość zachęci do gry :0

                                                                             Pozdrawiam


Zapraszam do mojego działu o grze Silkroad
zerknijcie naprawdę warto

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.renegaci-wow.pun.pl www.tecktonik.pun.pl www.ave-satan.pun.pl www.parkyellowstone.pun.pl www.teatrcieni.pun.pl