Siemano!
Potrzebuje plików które wrzuca się do file zilli z:
W lesie 2 z wierzb i mocniejszych dropią bronie na 75 lv oraz stalki (też z metków 90)
Drop sztabek 2kk 5kk 10kk i żeby się łączyły
ze stalki można zrobić hwanga potrzebne na nią są 100kk i każdą z pereł
Żeby perły dropiły z mobków 1-100 lv+
Robienie broni 80- 90 (takie jak na elitemt2) i do zrobienia nich potrzeba to samo co na hwanga
Drop yang 50 tyś - 1 milion
Z umarłego rozpruwacza dropią bronie na 75 lv i bronie na 80 /90 lv
Exp 4 fun ale nie zaszybki
Żeby był pierscień teleportacji taki jak na elite (atlantyda v1 v2 bez ograniczeń levelów)
Nie chce tut'a jak to wrzucić tylko pliki do wrzucenia do file zilli
Najlepiej wszystko spolszczone.
Lecą plusy lub minusy kto co woli i 5 do profilu
Z góry dzięki:))
Offline
a) drop można zmienić w pliku : group_mob czy cos takiego lub drop_mob
b) wchodzimy w player - item_proto -> szukamy wszystkich sztabek i zamieniamy nazwy i cenę sprzedaży.
quest dropsztabki2 begin
state start begin
when kill begin
local s = math.random(100)
if s >= 1 < 6 then
pc.give_item2(80005)
end
end
end
end
quest dropsztabki5 begin
state start begin
when kill begin
local s = math.random(100)
if s >= 1 < 6 then
pc.give_item2(80006)
end
end
end
end
quest dropsztabki10 begin
state start begin
when kill begin
local s = math.random(100)
if s >= 1 < 6 then
pc.give_item2(80007)
end
end
end
end
5 % szansy -> questy nie są moje.
c) zrobisz to w refine_set -> tutaj dajesz + -> ID . np . 624 . vnum0 ID ulepszacza w kolejnej tabelce ilosc sztuk w kolejnej drugiego ulepszacza i tak dalej, a później szukamy tabelki cost i wpisujemy wartość.
W item_proto szukamy stalki +9 w revined_num wpisujemy id hwanga a obok ID ulepszaniaa
d) Tak samo jak w sztabkach tylko zmień ID na perły.
e) Poszukaj sobie item_proto
f) w navicat powiększ yang
g) tak samo jak w .a)
h)-----------------
-----BY WuWu-----
-----------------
quest move_ring begin
state start begin
when 80009.use begin
say_title ( "Pierscien Teleportacji:" )
say (pc.get_name().. " Moge cie przeniesc do :" )
say ( "" )
local s = select ( "Główne Miasta" , "Miasteczka (M2)" , "Inne" , "Expowiska" , "Expowiska cz.2" , "Wyjdz" )
if s == 1 then
say_reward ( "hmm..." )
say ( pc.get_name().." Do którego miasta chcesz sie wybrac??" )
local s = select ( "Shinsoo" , "Chujno" , "Jinno" , "Nigdzie!" )
if s == 1 then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Lecisz do wioski Shinsso")
wait ()
pc.warp ( 474300 , 954800 )
elseif 2 == s then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Lecisz do wioski Chunjo")
wait ()
pc.warp ( 63800 , 166400 )
elseif 3 == s then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Lecisz do wioski Jinno")
wait ()
pc.warp ( 959900 , 269200 )
elseif 4 == s then
else
return
end
elseif s == 2 then
say_reward ( "hmm..." )
say ( pc.get_name().." Do którego miasteczka chcesz sie wybrac?" )
local s = select ( "Shinsoo M2" , "Chujno M2" , "Jinno M2" , "Nigdzie!" )
if s == 1 then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Lecisz do drugiej wioski Shinsso")
wait ()
pc.warp ( 353100 , 882900 )
elseif 2 == s then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Lecisz do drugiej wioski Chujno")
wait ()
pc.warp ( 145500 , 240000 )
elseif 3 == s then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Lecisz do drugiej wioski Jinno")
wait ()
pc.warp ( 863900 , 246000 )
elseif 4 == s then
return
end
elseif s == 3 then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ( "Zwiedz tez inne miejsca :")
local s = select ( "Przed DT" , "Ziemia Olbrzymów" , "GM map/zombie" , "Oj Nieee!" )
if s == 1 then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Lecisz Na DT D ??")
wait ()
pc.warp ( 590500 , 110500 )
elseif 2 == s then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Lecisz na Tysiaki ")
wait ()
pc.warp ( 845100 , 745900 )
elseif 3 == s then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Nowa mapa (jeszcze w budowie , ale zobaczysz jak wyglada)")
wait ()
pc.warp ( 83200 , 0 )
elseif 4 == s then
else
return
end
elseif s == 4 then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ( "Idz poexpic xD" )
local s = select ( "Dolina Seungryong" , "Pustynia Yongbi" , "Góra Sohan" , "Loch Pająków v1" , "Ognista Ziema" , "Wyjdz" )
if s == 1 then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
local empire = pc . get_empire ( )
if empire == 1 then
pc.warp ( 402100 , 673900 )
elseif empire == 2 then
pc.warp ( 270400 , 739900 )
elseif empire == 3 then
pc.warp ( 321300 , 808000 )
end
elseif 2 == s then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
local empire = pc . get_empire ( )
if empire == 1 then
pc.warp ( 217800 , 627200 )
elseif empire == 2 then
pc.warp ( 221900 , 502700 )
elseif empire == 3 then
pc.warp ( 344000 , 502500 )
end
elseif 3 == s then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
local empire = pc . get_empire ( )
if empire == 1 then
pc.warp ( 434200 , 290600 )
elseif empire == 2 then
pc.warp ( 375200 , 174900 )
elseif empire == 3 then
pc.warp ( 491800 , 173600 )
end
elseif 4 == s then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
local empire = pc . get_empire ( )
if empire == 1 then
pc.warp ( 60000 , 496000 )
elseif empire == 2 then
pc.warp ( 60000 , 496000 )
elseif empire == 3 then
pc.warp ( 60000 , 496000 )
end
elseif 5 == s then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
local empire = pc . get_empire ( )
if empire == 1 then
pc.warp ( 599400 , 756300 )
elseif empire == 2 then
pc.warp ( 597800 , 622200 )
elseif empire == 3 then
pc.warp ( 730700 , 689800 )
end
else
return
end
elseif s == 5 then
say_reward ( "hmm..." )
say ( pc.get_name().." Do którego mistasta chcesz sie wybrac" )
local s = select ( "Loch Pająków V2" , "Czerwony Las" , "Alantyda V1" , "Atlantyda V2" , "Anuluj" )
if s == 1 then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony do Lochy Pajaków V2")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
pc.warp ( 704100 , 464100 )
elseif 2 == s then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony do Czerwonego Lasu")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
pc.warp ( 1119900 , 70800 )
elseif 3 == s then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony do Atlantydy V1")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
pc.warp ( 9800 , 1215100 )
elseif 4 == s then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony do Atlantydy V2")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
pc.warp ( 135200 , 1215100 )
elseif 5 == s then
return
end
end
end
end
end
To też nie mój quest.
Takich plików jak ty chcesz nikt nie ma i nikt Ci nie da ^^, a jakby ktoś miał to nie wiem czy da...
Offline